Thursday, May 28, 2015

Cuba teka ni siapa masak?


Nampak sedap tak?? Sedap?? Tapi ia-nya cuma MAGGI!!!!!!!!!!!!!!! HEHEHE.
Ku akui ku handal dalam memasak maggi. Yang ni aku boleh campak2 like a pro. Campak tingkat 22 pun takde hal la. 

Maggi kalau tak pedas tu bukan maggi lah namanya. Tu kita panggil maggi perisa ayam utk orang sakit. Haha, slamber je ckp mcm tu kan. Buatnya org yang baca ni memang anti maggi pedas mati lah aku. No, im just kidding babes. Tapi usually aku gunakan 5-6 batang cili api. Kalau waktu tu tengah sedih, tak de mood, kurangkan satu cili jadi 4 batang. 

Sayur! Maggi tanpa sayur, rasa macam unhelathy sgt Maggi tu tp hakikatnya mmg tak healthy pon. Kalau siapa cakap maggi tu makanan yang baik, dia GILA. Mindset je semua tu. Aku sedang menjajah badan aku sendiri. Yes, I'm terorist!

aaaaaaaaaaa sedapnya tengok even maggi sendiri rasa mampu meleleh jugak lah ayaq lioq ni.  
Harap hampa tak tengok pada bulan puasa lah memandangkan Ramadhan datang tak lama lagi. Yeay!